Для формування у дітей навичок оптимальних дій під час пожежі вихователями було застосовано різноманітні форми та методи виховної
роботи, у тому числі практичні, проблемно-пошукові тощо.
Під час «Тижня пожежної безпеки» було проведено наступні заходи:
- Читання та обговорення літературних творів на протипожежну тематику;
- Бесіди: "Якщо пожежа - кого кликати?", "Бережи природу від вогню", "Електроприлади", "Сірники - це небезпека";
- Дидактичні ігри: "Що потрібно пожежнику?", "Правила поведінки з вогнем", "Холодне/гаряче", "Як викликати пожежника", "Навчання пожежників", "Загаси вогонь", "Дій швидко";
- Сюжетно-рольові ігри: "Маленькі пожежники", "Пікнік", "Водій пожежної машини" ;
- Моделювання ситуації: "Заллємо вогонь водою", "Зіб'ємо вогонь килимом", "Засиплемо вогонь піском", "Вогнище на пікніку";
- Проблемні ситуації: "Що відбудеться, якщо...", "Що слід робити самому, якщо трапилось лихо?";
- Досліди в металевій ємності "Гасіння вогню водою, піском";
- Гра-драматизація "Козенята та вогонь", "Кицькин дім";
- Тематичні заняття: "Вогонь злий- вогонь добрий", "З вогнем небезпечно жартувати - про небезпеку потрібно знати", "З вогнем небезпечно жартувати";
- Малювання: "Я став би пожежником", "Пожежна машина", "Чарівні вогники", колективна робота "Пожежа в лісі";
- Ліплення "Сірники";
- Конструювання "Збудуємо для Кицьки новий дім", "Пожежна частина", "Пожежна машина з сірникових коробків";
- Ігрове дослідження "Властивості водички";
- Спортивна розвага: "Пожежники на навчанні";
- Екскурсія-огляд до стенду первинних засобів пожежогасіння закладу;
- Памятки в групових куточках для батьків.