Методична робота

До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти:
З любов'ю серце дітям віддавати.


Будемо знайомі! 
Воронкіна Тетяна Володимирівна 
Освіта: вища спеціальна
Стаж роботи: 30 років
Займаю посаду з 01.07.2017 року



Робота в закладі дошкільної освіти "Казка" ведеться згідно з річним планом. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.


Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
 

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового розвитку.

 

 
 
Пріорітетні напрямки роботи

на 2021-2022 н.р.
 

1. Формувати початкові уявлення про освіту для сталого розвитку як технологію сучасного погляду на життя у дітей дошкільного віку.

2.  Продовжувати роботу з розвитку духовно-моральних якостей дошкільників шляхом використання методів екологічного виховання.

3. Удосконалювати роботу з розвитку емоційної сфери дошкільників засобами формування художньо-мовленнєвої компетентності.

 


ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
У ДОШКІЛЬНИКІВ
Формування сталого розвитку (буклет за посиланням
Як формувати навички сталого розвитку у дошкільників (програма семінару-практикуму для вихователів тут
Круглий стіл "Освіта для сталого розвитку" (матеріали за посиланням)
Ігри за участі дорослих та дітей (презентація за посиланням)
Фотозвіт семінару-практикуму "Формування сталого розвитку" (фото тут)
 
*****
Завдання методичної служби
закладу дошкільної освіти:
  • вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
  • постійне вдосконалення навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності;
  • стимулювання творчого потенціалу педагогів;
  • підвищення педагогічної культури вихователів;
  • вдосконалення педагогічної майстерності;
  • формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності. 

 
ПРАВИЛА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

    Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.


НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;

удосконалення педагогічної майстерності;

сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;

розвиток спеціальних умінь і навичок.


РЕЗУЛЬТАТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

    Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.

    Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме:

  - технології організації самостійної роботи (портфоліо),

  - інформаційним технологіям;

  - комп'ютерним технологіям консультування.

    Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.

    З метою забезпечення реалізації самоосвітньої роботи розроблено таку форму систематизації матеріалів як портфоліо самоосвітньої діяльності, яке є своєрідним інформаційним методичним банком педагога, тож воно має такі розділи:

І блок – Персональний портрет

ІІ блок – Індивідуальна освітня карта

ІІІ блок – Робочі матеріали

ІV блок – Мої досягнення

    Крім того, кожним педагогом нашого ЗДО ведеться щоденник з питань підвищення кваліфікації, який включає в себе самоосвітню роботу з наступних питань:

     - підвищення фахового рівня;

     - педагогічні ради;

     - педагогічні години;

     - консультації , семінари - практикуми;

     - огляд новинок періодичної преси;

    Найбільш ефективними формами підвищення фахової майстерності вважаємо самоосвіту, навчання на курсах підвищення кваліфікації, колективні перегляди занять і окремих форм роботи. В нашому  закладі стало традицією серйозно готуватися до проведення відкритих заходів: педагоги вивчають підшивки журналів, нову методичну літературу, виготовляють незвичайні посібники, тому що їм вже не цікаво дивитися і презентувати застарілий і малоефективний досвід роботи.

Методичні паспорти педагогів