До кожної дитини ключ знайти,
Упевнено і творчо до мети іти:
З любов'ю серце дітям віддавати.
Будемо знайомі!
Воронкіна Тетяна Володимирівна
Освіта: вища спеціальна
Стаж роботи: 30 років
Займаю посаду з 01.07.2017 року
Робота в закладі дошкільної освіти "Казка" ведеться згідно з річним планом. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.
Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком
діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я
дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового
розвитку.
Пріорітетні
напрямки роботи
на
2021-2022 н.р.
1. Формувати початкові уявлення про освіту для сталого розвитку як технологію сучасного погляду на життя у дітей дошкільного віку.
2. Продовжувати роботу з розвитку духовно-моральних якостей дошкільників шляхом використання методів екологічного виховання.
3. Удосконалювати роботу з розвитку емоційної сфери
дошкільників засобами формування художньо-мовленнєвої компетентності.
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
У ДОШКІЛЬНИКІВ
Формування сталого розвитку (буклет за посиланням)
Як формувати навички сталого розвитку у дошкільників (програма семінару-практикуму для вихователів тут)
Круглий стіл "Освіта для сталого розвитку" (матеріали за посиланням)
Ігри за участі дорослих та дітей (презентація за посиланням)
Фотозвіт семінару-практикуму "Формування сталого розвитку" (фото тут)
*****
Завдання методичної служби
закладу дошкільної освіти:
- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- постійне вдосконалення навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури вихователів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
ПРАВИЛА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.